A SPIDRON BLOG ELKÖLTÖZÖTT ÚJ VIZEKRE - KERESS MINKET ITT: http://spidronmuhely.tumblr.com/

A SPIDRON BLOG ELKÖLTÖZÖTT ÚJ VIZEKRE - KERESS MINKET ITT: http://spidronmuhely.tumblr.com/
KATT A KÉPRE

2010. január 7., csütörtök

2010. január 11. 21:30 újabb kísérlet az idővel - Lorca: Öt év múlva

Spidronműhely: Öt év múlva - nyilvános kísérlet az idővel



- Lorca azonos című drámája alapján -

2010. január 11. 21:30 PRÓBATEREM

http://www.youtube.com/watch?v=oQNHiQk7GTU

Az első darabjait bemutathatatlannak tituláló spanyol drámaíró 1931-ben írt színművében egyszerre nyúl vissza a hagyományokhoz és szólal meg rendkívül modern hangon.

"Elegyít és parodizál. Mintha Calderón olvasta volna Freudot, hogy megírja Az élet rémálom című darabját."
Molnár Gál Péter, Népszabadság

"…én mintha sem alva se ébren feküdtem volna végiglátva egy hosszú-hosszú szürke félhomályos folyosón ahol minden szilárd tárgy homályosan valószínűtlen amit tettem mind amit éreztem szenvedtem látható groteszk és torz és gunyoros önmagában értelmetlen formát öltött mind önmaga értékének tagadása és arra gondoltam ki vagyok az nem vagyok én aki nem vagyok az aki."

E furcsa, idősíkok között ugráló darab kutatói:
Csúz Lívia, Mózes Balázs, Jászberényi Gábor, Horváth Kristóf, Réthelyi András és Jáger Szabolcs

Lufikkal a kezükben, zongora mögött paródiázva és szertartásszerű áhítatban meditálva, „némán is beszédesek. Többet szólnak testükkel, szemükkel, mint verbálisan. Sokatmondó erővel betöltik a játék helyét. Jól áll nekik a pátosz meg a gúny.” És bebizonyítják, hogy az eljátszhatatlan is megjeleníthető. Sztanyiszlavszkij színpadi igazságai és kis-realista aprólékosság nélkül is.

Auditív konzultáns: Pap Gábor
Szöveg konzultáns: Kovács Kristóf
Asszisztens: Tóth Zsuzsa
Vezető referens: Tompa Ádám
Külön köszönet: Wéber Péter

JEGYRENDELÉS

KOVÁCS Andrea
közönségkapcsolatok
MERLiN Színház
1052 Budapest, Gerlóczy u. 4.
Tel: 1.317.9338, 1.318.9844
Fax: 1.266.0904
Mobil: +36.20.46.77.523
www.merlinszinhaz.hu
kovacs.andrea@merlinszinhaz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése